Przed nami już 14. edycja festiwalu o projektowaniu, ale pierwsza o współodpowiedzialności. Tegoroczne hasło – solidarni – to między innymi zawołanie do działania i nie pozostawania biernym.
Gdynia Design Days 2021 to dla nas okazja do zrewidowania własnych działań pod kątem wpływu na planetę oraz bliskie otoczenie, w tym miasto, dzielnicę, lokalną społeczność. Jednym z elementów, który będzie to odzwierciedlał, jest wizualna oprawa festiwalu.
Do współpracy po raz kolejny zaprosiliśmy Hardziej Studio, czyli Patryka Hardzieja i Adę Zielińską, którzy bardzo odważnie podeszli do tegorocznej komunikacji.
„Hasło solidarni zwraca uwagę na aspekt społeczny projektowania, na współodpowiedzialność, na człowieczeństwo, na przyjaźń. Tak szczerych intencji nie można promować w sposób reklamowy, wyidealizowany, zakłamany. Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie bezkompromisowe, ale jednak przezroczyste. Proste, czarne litery zapisane najbardziej powszechnym krojem pisma, jakim jest Times New Roman, przekazują komunikaty takimi jakimi są – bez dodatkowej kokieterii i odwracania uwagi. Dzięki temu możemy zakomunikować mocniej to co jest naprawdę ważne” – Patryk Hardziej i Ada Zielińska | Hardziej Studio
*czternasta edycja festiwalu o projektowaniu i pierwsza o współodpowiedzialności.